BPU

BPU to gimnastyka wzmacniająca i wyszczuplająca – zajęcia skierowane są na spalanie tkanki tłuszczowej zalegającej na biodrach, udach, pośladkach i brzuchu oraz wzmocnienie znajdujących się tam mięśni. Ujędrnienie pośladków, zmniejszenie obwodu ud oraz wyrzeźbienie brzucha i talii – to główne cele i zadania na tego typu zajęciach. Ćwiczenia są tak dobrane, że nie ma przeciwwskazań do ich wykonywania.

SHAPE

Trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego.

trx33

TRX to trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

SZTANGI

Zajęcia wytrzymałościowo – siłowe z użyciem specjalnej sztangi. Niezwykle efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Skutecznie modelują ciało nadając jej zarys FIT. Ciało staje się jędrne, twarde, nasze mięśnie modelują się i stają się bardziej widoczne i wyraziste, przy czym nie zwiększają swojej objętości.

TRENING OBW

Jest to kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. W tego rodzaju treningu wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, piłki, stepy, skakanka itd.

BODY BALL

Ćwiczenia z piłką to jedno z podstawowych zestawów gimnastyki fitness. Ćwiczenia te są bardzo skuteczne i zarazem niemęczące. Pozwalają na trenowanie konkretnych mięśni, wzmacniają mięśnie kręgosłupa i pomagają w przywróceniu prawidłowej postawy ciała. Dodatkowo taka gimnastyka jest bardzo przyjemna, pomaga pozbyć się napięcia mięśniowego, przez co jest świetnym sposobem relaksacyjnym.

ZUMBA

Inspirowana latynowskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki, łatwe układy taneczne i motywująca muzyka, tworzą niepowtarzalną atmosferę. Bawisz się od pierwszych zajęć, na których spalamy do 600 kalorii.

AEROBIC

Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć step aerobiku można spalić nawet 600 kcal, a ponadto wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki. Wchodzenie na step to sposób na zgubienie dodatkowych kilogramów i wymodelowanie sylwetki.

PILATES

Pilates to forma ćwiczeń fizycznych, która sprzyja utrzymaniu równowagi w organizmie. Ćwiczenia wykonywane są spokojnie, a tempo narzucane jest przez łagodną muzykę. Pilates przywraca dobre samopoczucie i pomaga się zrelaksować. Składa się z różnych ćwiczeń, które polegają na kontrolowanym napinaniu, rozciąganiu i rozluźnianiu mięśni mającym na celu przywrócenie równowagi mięśniowo – nerwowej.

ZDROWY KREG

To trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcja przykurczy mięśniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgosłupowi. Zajęcia redukują bóle pleców i karku, poprawiają samopoczucie.

 

 

JOGA

To staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną i smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Regularna praktyka, dzięki precyzji i koncentracji przywraca równowagę psychiczną, przynosi odczuwalne efekty terapeutyczne, uwalnia od stresu, lęku i niepokoju.

 

KONTAKT 

 

ul. Szkolna 1-2
59-220 Legnica
tel. 76 856 00 58
e-mail: biuro@klubarena.pl

Alior Bank
36 2490 0005 0000 4500 7321 9113

SPOTKAJMY SIĘ 

 
Klub Arena
czynny codziennie w godz. 15:00-22:00

SQUASH
pn-pt w godz. 15:00-22:00
weekendy w godz. 10:00-20:00

ZAREZERWUJ SQUASH'A
76 856 00 58

TU JESTEŚMY