BPU

BPU to gimnastyka wzmacniająca i wyszczuplająca – zajęcia skierowane są na spalanie tkanki tłuszczowej zalegającej na biodrach, udach, pośladkach i brzuchu oraz wzmocnienie znajdujących się tam mięśni. Ujędrnienie pośladków, zmniejszenie obwodu ud oraz wyrzeźbienie brzucha i talii – to główne cele i zadania na tego typu zajęciach. Ćwiczenia są tak dobrane, że nie ma przeciwwskazań do ich wykonywania.

CrossfitLight

Zajęcia skierowane dla osób początkujących i średnio zaawansowanych. Celem treningu jest modelowanie sylwetki oraz redukcja zbędnej tkanki tłuszczowej, po przez ćwiczenia o wysokiej intensywności angażujące całe ciało. Korzystając głównie z ruchów funkcjonalnych „odtwarzanych w życiu codziennym”.

trx33

TRX to trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

SZTANGI

Zajęcia wytrzymałościowo – siłowe z użyciem specjalnej sztangi. Niezwykle efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Skutecznie modelują ciało nadając jej zarys FIT. Ciało staje się jędrne, twarde, nasze mięśnie modelują się i stają się bardziej widoczne i wyraziste, przy czym nie zwiększają swojej objętości.

TRENING OBW

Jest to kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. W tego rodzaju treningu wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, piłki, stepy, skakanka itd.

BODY BALL

Ćwiczenia z piłką to jedno z podstawowych zestawów gimnastyki fitness. Ćwiczenia te są bardzo skuteczne i zarazem niemęczące. Pozwalają na trenowanie konkretnych mięśni, wzmacniają mięśnie kręgosłupa i pomagają w przywróceniu prawidłowej postawy ciała. Dodatkowo taka gimnastyka jest bardzo przyjemna, pomaga pozbyć się napięcia mięśniowego, przez co jest świetnym sposobem relaksacyjnym.

ZUMBA

Inspirowana latynowskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki, łatwe układy taneczne i motywująca muzyka, tworzą niepowtarzalną atmosferę. Bawisz się od pierwszych zajęć, na których spalamy do 600 kalorii.

AEROBIC

Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć step aerobiku można spalić nawet 600 kcal, a ponadto wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki. Wchodzenie na step to sposób na zgubienie dodatkowych kilogramów i wymodelowanie sylwetki.

PILATES

Pilates to forma ćwiczeń fizycznych, która sprzyja utrzymaniu równowagi w organizmie. Ćwiczenia wykonywane są spokojnie, a tempo narzucane jest przez łagodną muzykę. Pilates przywraca dobre samopoczucie i pomaga się zrelaksować. Składa się z różnych ćwiczeń, które polegają na kontrolowanym napinaniu, rozciąganiu i rozluźnianiu mięśni mającym na celu przywrócenie równowagi mięśniowo – nerwowej.

ZDROWY KREG

To trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcja przykurczy mięśniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgosłupowi. Zajęcia redukują bóle pleców i karku, poprawiają samopoczucie.

 

 

JOGA

To staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną i smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Regularna praktyka, dzięki precyzji i koncentracji przywraca równowagę psychiczną, przynosi odczuwalne efekty terapeutyczne, uwalnia od stresu, lęku i niepokoju.

 

KONTAKT 

 

ul. Szkolna 1-2
59-220 Legnica
tel. 76 856 00 58
e-mail: biuro@klubarena.pl

Alior Bank
36 2490 0005 0000 4500 7321 9113

SPOTKAJMY SIĘ 

 
Klub Arena
czynny codziennie w godz. 15:00-22:00

SQUASH
pn-pt w godz. 15:00-22:00
weekendy w godz. 10:00-20:00

ZAREZERWUJ SQUASH'A
76 856 00 58

TU JESTEŚMY